WebGraf 2021 programozói verseny döntő és rendezvény
A döntőt 2022. január 15-én rendeztük a legjobb négy csapat részvételével.
A korábbi évekkel ellentétben, amikor a csapatoknak a Jedi képzők számára kellett webes alkalmazást fejleszteni, valamint a békasakkot implementálniuk, most a Squid Game negyedik játékát (Marble) és az ötödiket (Hopscotch) kellett megvalósítaniuk, de az ugróiskolában békák és gólyák szerepeltek. A győztes csapat az Utilmate Squirrels nevet viselte, és az egri Neumann János Gimnázium, Technikum és Kollégiumot képviselte. A versenyt az Abacus Alapítvány, a ZF Hungary Kft., az Innovitech Kft. és a HTE támogatta.
A feladatokra adott legjobb megoldások:https://youtu.be/j1BgOWbCu84
További információk a verseny honlapján találhatók: https://infoverseny.uni-eszterhazy.hu/hu/versenyek