A HTE Projektmenedzsment Szakosztálya, együttműködve a BME Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszékével és a Corvinus Egyetem Stratégia és Projektvezetés Tanszékével szeretettel hívja az érdeklődő kollégákat az
24. Projektmenedzsment Műhelybe
A 24. Műhely témája a CSAPATÉPÍTÉS KRITIKUS KÉRDÉSEI. Sikeres projektet csapat nélkül nem lehet végrehajtani. Egy projekt sikere legfőképpen azon múlik, hogy a csapattagok hogyan teljesítenek. A projektmenedzser legfőbb feladata tehát a csapatában a hatékony munkakapcsolatok kialakításával a produktív állapot mihamarabb elérése. A Műhely Peuker Gabriella bevezető gondolatai alapján vizsgálni kívánja a projektmenedzsmentben nélkülözhetetlen csapatépítés hazai gyakorlatát.
A Műhely beszélgetés az alábbi kérdések megválaszolásával kívánja a témát áttekinteni – megvitatandó kérdések :
- Van-e a mai magyarországi projektmenedzsment gyakorlatban tudatos projektcsapat építés ?
- Mi a szerepe a projektmenedzsernek a hatékony és jól teljesítő projektcsapat kialakításában ? Mi az, amit egy projektmenedzsernek mindenféleképpen át kell gondolnia, amikor projektcsapatot épít ?
- Hogyan változik a projektcsapat működése és teljesítménye, ha új csapattagot kell bevonni vagy kiválik valaki a csapatból?
- Hogyan kezelhetők hatékonyan a csapatban fellépő működési zavarok ?
- Mi támogatja és mi akadályozza a csapatfejlődést? Mit tehet a projektmenedzser a csapatfejlődés érdekében ? Mi kell a hatékony munkakapcsolatok kialakításához ?
- Mik a kritikus kérdések agilis csapatok esetén ?
Peuker Gabriella által összeállított előkészítő blog olvasható a http://blog.mfor.hu/projekt oldalon.
A Projektmenedzsment Műhely munkájába minden érdeklődő előzetes regisztrációt követően (e-mailben történő regisztráció a gpronay@procompass.hu címen), ingyenesen részt vehet. A Műhely munkájába való részvétellel 2 PDU (Professional Development Unit) pont szerezhető (PMP minősítettek és minősítésre készülők számára)
Prónay Gábor
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------