A HTE Projektmenedzsment Szakosztálya, együttműködve a BME Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszékével és a Corvinus Egyetem Stratégia és Projektvezetés Tanszékével szeretettel hívja az érdeklődő kollégákat az 31. Projektmenedzsment Műhelybe.
A 31. Műhely témája
NŐK A PROJEKTMENEDZSMENTBEN
A Műhely Czifra Julianna PMP, az ÉV PROJEKTMENEDZSERE`13 összefoglalásában a projektek sikerét befolyásoló együttműködések nő-férfi viszonyait vizsgálja nemzetközi- és hazai tapasztalatok alapján azzal a céllal, hogy a Műhely beszélgetés hozzájáruljon a kölcsönös megértéshez és a szakmai közvélemény eredményességet elősegítő befolyásolásához.
Műhely beszélgetés az alábbi kérdések megválaszolásával kívánja a témát áttekinteni – megvitatandó kérdések :
- Milyen a női és férfi projektmenedzserek aránya Magyarországon? Kielégítő-e ez az arány, vagy fontos, hogy változzon? Mi kell ahhoz, hogy ez változzon?
- Éri-e a női projektmenedzsereket bármiféle megkülönböztetés toborzáskor, legyen az a fizetés, vagy a projekt típusa, komplexitása terén? Vannak-e olyan iparágak itthon, ahol erősebb a női projektmenedzserek aránya?
- Van-e a férfi és női projektmenedzserek körében egyértelműen kimutatható gender specifikus képesség, jellegzetesség, amik befolyásolhatják egy projekt sikerét? Vagy kulturális sztereotípiák dominálnak?
- Ha van lényeges különbség, hogyan mutatható ki ?
- Vagy beszélhetünk-e gender semleges szakmáról, azaz a projektmenedzser személyiségén és általános kompetenciáin múlik-e egy projekt sikere?
A Czifra Julianna által összeállított, előkészítő blog olvasható a http://blog.mfor.hu/projekt oldalon. A Projektmenedzsment Műhely munkájába minden érdeklődő előzetes regisztrációt követően (e-mailben történő regisztráció a gpronay@procompass.hu címen), ingyenesen részt vehet. A Műhely munkájába való részvétellel 2 PDU (Professional Development Unit) pont szerezhető (PMP minősítettek és minősítésre készülők számára)
Prónay Gábor
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------